Payments – Londen
Klanten werven is een ding, maar bestaande klanten als je ambassadeur hebben is weer iets anders. Voor Worldpay is het belangrijk een zeer goede lange termijn relatie te hebben met de eCommerce klanten. Hiervoor heb je een super team rond de wereld nodig.
Als interim Senior Vice President Corporate Support en Implementation heb ik de NPS score naar een prachtig cijfer gebracht. Betrouwbare, voorspelbare, proactieve klanten ondersteuning is hierbij essentieel geweest.
Geweldig om te zien dat je eigen klanten je beste fans zijn en dat je door de ondersteuning echt het verschil voor hun resultaten kunt maken.
De dynamiek van een dergelijk 24 x 7 operatie is fantastisch en verslavend.
Bereikte doelen
- Net Promoter Score
- 24 x 7
- Klantbeleving
- Loyaliteit
- In één keer goed
- Kwaliteit
Worldpay
As one of the top five payments processors in the world, Worldpay is responsible for over 8 billion global transactions per year. The company is committed to investing in both people and technology and is ready to realise their ambition of becoming the world’s most progressive and reliable payments partner.